Muffin, a törpenyúl blogja

A nevem Muffin, és oroszlánfejű törpenyúl vagyok. Ez itt az én naplóm, amiben sok-sok kép és videó lesz, természetesen rólam. :)

Állatmánia.hu

Nyuszikról

Create your own banner at mybannermaker.com!

Bannereim

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Angol nyelvű nyuszis oldalak

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

FONTOS!!! Nem ehetek több krumplihéjat!

2010.04.14. 18:01 | Muffinnyuszi | Szólj hozzá!

A gazdim ma azt mondta, nem ehetek több krumplihéjat mert nem egészséges. :( Eléggé elszomorodtam, mert nekem nagyon ízlett. Viszont adott nekem helyette füvet:) amúgy azt mondta, hogy ezen az oldalon: www.medirabbit.com le van írva, hogy mit ehetek és mit nem. (Bár kicsit sokáig tartott neki megtalálni, de ottvan pdfbe). Kiderült például hogy retket sem ehetek, ami nem is baj mert nagyon nem ízlett. Köszi a www.torpenyul.hu fórumozóinak, hogy szóltak a gazdimnak (neki is megmondhatnák, hogy a csoki legalább olyan hízlaló mint a krumplihéj). Amúgy ők is azt mondták hogy édi vagyok :) Le lettünk fotózva a gazdival, amikor a neten olvassuk a nekem való ennivalókat, lejjebb pedig egy videó, amint éppen a vigaszdíj-füvet eszegetem:

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinnyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr81921294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása