Muffin, a törpenyúl blogja

A nevem Muffin, és oroszlánfejű törpenyúl vagyok. Ez itt az én naplóm, amiben sok-sok kép és videó lesz, természetesen rólam. :)

Állatmánia.hu

Nyuszikról

Create your own banner at mybannermaker.com!

Bannereim

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Angol nyelvű nyuszis oldalak

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Ágy és bogyók

2010.04.26. 18:56 | Muffinnyuszi | Szólj hozzá!

Ma fent voltam az ÁGYON!! Igaz nem a gazdién most, mert az övé túl magasan van, hanem egy szinttel lejjebb... ne mondjátok el senkinek, de jó sok bogyeszt is elpotyogtattam... aztán jött a gazdi és gyorsan lesöpörte őket hogy senki ne lássa... :D ez szerintem tök vicces, szóval legközelebb is elrejtek majd néhányat....

és itt egy kép, amint az ágyon garázdálkodom:

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinnyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr911953477

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása