Muffin, a törpenyúl blogja

A nevem Muffin, és oroszlánfejű törpenyúl vagyok. Ez itt az én naplóm, amiben sok-sok kép és videó lesz, természetesen rólam. :)

Állatmánia.hu

Nyuszikról

Create your own banner at mybannermaker.com!

Bannereim

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Angol nyelvű nyuszis oldalak

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Csokis Muffin, az oroszlánfejű törpenyuszi megérkezett.

2010.04.10. 17:51 | Muffinnyuszi | 2 komment

A nevem Csokis Muffin, de mindenki csak Muffin-nak hív. 1 hónapos oroszlánfejű törpenyuszi vagyok. Ma sokminden törént velem: megismerkedtem a gazdámmal, és megérkeztem a (nagyjából) végleges lakóhelyemre. A buszozástól előszőr eléggé féltem, és bebújtam a WC-sarokba, de miután odapisiltem már felbátorodtam. Mindent összevetve nem is volt olyan ilyesztő a dolog. Ez lennék én, az első képen éppen a gazdimmal ismerkedek, a másodikon meg egyszerűen csak Őfelsége, Muffin látható. :

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinnyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr601910065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása